Wednesday 5 October 2016

Filled Under:

Segalanya bermula bila satu hari tu aku mc duk di rumah je, tetiba ada mesej masuk, bini aku yang baca, sebab no tu aku tak kenal aku cakap kt bini yang aku tak kenal, dah pegi pejabat baru aku tahu kerani tu yang mesej. lepas tu nak dijadikan cerita bila dia pindah office, kami kerap pulak berhubung sampai dia panggil aku sayang tapi bini tak tahu, bini aku mula tak sedap hati dan dia selalu berdoa dan buat solat hajat, akhirnya Allah tunjukkan....


    Segalanya bermula bila satu hari tu aku mc duk di rumah je, tetiba ada mesej masuk, bini aku yang baca, sebab no tu aku tak kenal aku cakap kt bini yang aku tak kenal, dah pegi pejabat baru aku tahu kerani tu yang mesej. lepas tu nak dijadikan cerita bila dia pindah office, kami kerap pulak berhubung sampai dia panggil aku sayang tapi bini tak tahu, bini aku mula tak sedap hati dan dia selalu berdoa dan buat solat hajat, akhirnya Allah tunjukkan....







    0 comments:

    Post a Comment